top of page
Search
  • _

Voedingspost

28-06-2020  GFBS Voedingspost

 

Train je 2-3 dagen per week in de sportschool, mits effectief genoeg, maar is je voeding niet helemaal op orde, zijn deze niet goed op elkaar afgestemd, dan alsnog gaat het afvallen of aankomen niet zo als je gedacht hebt.

 

Bij effectief afvallen/aankomen is niet alleen een trainingsschema, maar ook een op maat gemaakt voedingsschema, met de juiste hoeveelheid kilocalorieën, en macronutriënten (eiwitten/vetten/koolhydraten) alleen voor jouw fysiek van essentieel belang!

 

Een combinatie van beide, is van essentieel belang om de beste resultaten te genereren! Btw staar je bijv. niet blind op de weegschaal, maar kijk naar de spiegel, drastische taillevermindering, kleiner worden van je kledingmaten, afnemen van lichaamsmaten, buik, benen, billen, armen, dat zijn jouw leidraden, hey, spieren wegen zwaarder dan vet, hoop dames zeggen vaak;” ik wil geen grote spieren krijgen hoor, dan zeg ik; “hoef je niet bang voor te zijn, gaat niet gebeuren”, wat wel van belang is dat je algehele spier tonus van je lijf hoger moet worden, want des te hoger je spier tonus, des te harder je vetverbranding geboost wordt, en dat is gewoon een feit! Je zult dan zien dat het konijn altijd in de hoge hoed heeft gezeten, en dat jij het ook voor elkaar krijgt, mits je natuurlijk voldoende gemotiveerd bent om deze stap te zetten!

 

Het doel van jouw voedingsbeleid moet zijn dat je er beter van wordt. Zowel op korte als op lange termijn.. Het gaat erom dat je begrijpt wat je aan het doen bent, dat je weet waarom je eet wat je moet eten. En misschien wel het belangrijkste; dat je gemotiveerd blijft, en er vrolijk van wordt en het dus volhoud. En ja, je mag 1x per week een cheat dag hebben, dat je mag eten wat je lekker vind, mits in beperkte mate, dus bijv. een gebakje of koekje bij de koffie, prima��, maar niet 3 of 4 stukken, heeft te maken met je leptine spiegel, deze zorgt ervoor dat het lichaam naar zoet, en/of zout gaat vragen, wanneer het lichaam niet in balans is, wat een gevolg is van een te streng dieetplan!

 

Voedingsschema’s werken wel het beste, mits ze een combinatie zijn van een groter geheel, zoals personal training ��of online coaching.

 

Gemotiveerd genoeg om te starten, stuur je leeftijd,lengte, gewicht, lichaamsactiviteit, voor 75 eu incl. na iedere maand voedingsupdates, weet je alles, een op maat gemaakt voedingsschema voor jouw fysiek, met als resultaat; gewichtsverlies, strakkere huid, drastische taillevermindering, afnemen van lichaamsmaten, buik, billen benen etc, kortom je gaat je veel lekkerder in je vel voelen (geen hangende vellen, zoals met al die jojo/ crash diëten, waarbij je 15 kg verliest maar er zo weer 20 kg aan zitten!












0 views0 comments

Recent Posts

See All

ONLINE COACHING IETS VOOR JOU? Train je zelf, maar ga je niet meer vooruit, of zijn er spiergroepen die achterblijven, en/of moet je trainingschema, voedingspatroon aangepast worden, zodat jij weer pr

bottom of page